Rendelésfelvétel: +36-30-358-3236 | Ügyfélszolgálat: +36-20-941-1420

sikeresen kosárba helyezve!

Kosárban: termék ( Ft)

Bezárás    Tovább a kosárhoz
A kosár sikeresen kiürítve!
Bezárás
Hibás e-mail cím vagy jelszó!
Bezárás
Sikeres bejelentkezés!
Adatai kitöltésre kerültek!
Bezárás

Szavazz a kedvencedre, és nyerd meg!

Segíthetünk? Szállítási információk

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Ezen az oldalon a szállítással kapcsolatos tudnivalókat találod. Igyekeztünk összegyűjteni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témában, de ha mégsem találnád amit keresel, akkor nyugodtan írj nekünk az info[kukac]ukko.hu címre.

Mennyibe kerül a szállítás?

Az aktuális szállítási díj a mindenkori kosárértéktől függ. Minél magasabb összértékben rendelsz, annál nagyobb kedvezményt tudunk adni a szállításí díjból.

Ha megrendelt termékek összértéke eléri vagy meghaladja a 15 000 Ft-ot, akkor a szállítás ingyenes, azaz ebben az esetben a szállítási díj: 0 Ft.

Nézd meg a szállítási díjakat!

Amennyiben a fizetési módok közül az utánvétet választod, további 290 Ft utánvét díj kerül felszámolásra.

 
Milyen szállítási módok közül választhatok?

A webáruházban 5-féle szállítási/átvételi mód elérhető. Ezek közül, a megrendelőlapon kell választanod.

  • FOXPOST (csomagautomata)
  • Pick Pack Pont
  • Postapont
  • Sprinter futár (házhozszállítás)
  • MPL futár (házhozszállítás)
     

Házhozszállítás

Házhozszállítás esetén a futár az általad megadott címre fogja kiszállítani a csomagodat. Ez a szállítási mód általában gyorsabb, rendszerint 2-3 munkanap. A szállítás napján SMS értesítést kapsz a kiszállítás várható időpontjáról, illetve a futár rendszerint telefonon is felhív közvetlenül a kiszállítás előtt.

Ezt a kiszállítási módot akkor válaszd, ha olyan címet tudsz megadni (pl. otthon vagy munkahely), ahol napközben elérhető vagy, hogy átvehesd a csomagot. Ha nem tudod hol leszel napközben, válaszd inkább a csomagátvételi pontok egyikét, ahol a neked megfelelő időpontban veheted át a termékeidet.

Csomagpontok

Ha csomagátvételi ponton szeretnéd átvenni az UKKO termékeidet, akkor a Sprinter futárszolgálat által üzemeltetett Pick Pack Pont hálózat átvevő helyei és a Magyar Posta/MPL által üzemeltetett postapontok (posták, benzinkutak, MediaMarkt és COOP üzletek, stb.) közül választhatsz.

A szállítás napján ezekben az esetekben is SMS értesítést kapsz.

Csomagautomaták

Ha csomagautomatában szeretnéd átvenni a csomagodat, akkor a FOXPOST és az MPL csomagautomaták közül választhatsz. Ez a csomagátvételnek talán a legrugalmasabb módja, hiszen a kültéren elhelyezett automaták esetében a nyitvatartási időhöz sem kell igazodni, 0-24 órában átvehető a csomag.

A futárszolgálat sms-ben értesítést küld, amiből kiderül, hogy mikortól veheted át a csomagot az automatából. Arra is figyelj, hogy meddig veheted át, mert a csomagautomaták esetében a megszokottnál rövidebb idő állhat rendelkezésedre (általában 3 nap).

 
Mikor kapom meg a csomagomat?

Utánvétes és bankkártyás fizetés esetén, a megrendelést követő munkanapon átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, akik házhozszállítás esetén általában másnap szállítják ki. Tehát a szállítási idő rendszerint két munkanap. Ünnepi időszakokban a szállítás hosszabb időt vehet igénybe a futárszolgálatok túlterheltsége miatt.

Amennyiben csomagpontra vagy csomagautomatába kérted, a szállítás valamivel több időt vehet igénybe, ilyenkor rendszerint 3-7 munkanap a szállítási idő.

Átutalás és PayPal fizetés esetén, a rendelés feldolgozását a rendelési összeg beérkezését követő munkanapon kezdjük el, és ekkor kerül átadásra a futárszolgálatnak.

Amikor átadtuk a csomagodat a futárnak, e-mailes értesítést küldünk Neked erről, a megadott címedre.

 
Kapok értesítést a kiszállításról?

A futárszolgálat e-mailben és a kézbesítés napján SMS-ben is küld értesítést a várható szállításról. Általában megjelölnek egy 2-3 órás időintervallumot is amikor a futár érkezése várható.

 
Mi történik ha nem vagyok otthon amikor jön a futár?

A futár az 1. kézbesítést követő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést.

 
Mi lesz a csomagommal ha nem tudom átvenni a futártól a csomagot 2. kézbesítési kísérlete esetén?

A futárszolgálat központjába kerül, ahonnan visszaszállítják hozzánk. Mi ismét át tudjuk adni kiszállításra, ebben az esetben azonban a szállítási költségek ismételten felszámolásra kerülnek.

 
Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagomat?

Jelenleg 3 futárszolgálattal dolgozunk. Partnerünk a Sprinter futárszolgálat (házhozszállítás és Pick Pack Pont hálózat), az MPL futárszolgálat (házhozszállítás, Postapont és csomagautomata hálózat) és a FOXPOST, akik dinamikusan bővülő csomagautomata hálózatot üzemeltetnek.

Ha futárcéget váltunk azt kommunikálni fogjuk.

 

Szállítási díjaink!

Minél nagyobb kosárértékkel vásárolsz, annál nagyobb kedvezményt adunk a szállítási díjból!

Kosárérték:

1-2999 Ft

3000-7999 Ft

8000-14999 Ft

15000 Ft-tól

Foxpost (csomagautomata)

1-2999 Ft kosárértékig:  890 Ft

3000-7999 Ft kosárértékig:  790 Ft

8000-14999 Ft kosárértékig:  450 Ft

15000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Pick Pack Pont (csomagátvételi pont)

1-2999 Ft kosárértékig:  990 Ft

3000-7999 Ft kosárértékig:  890 Ft

8000-14999 Ft kosárértékig:  490 Ft

15000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Postapont (posta/csomagautomata/MOL/stb.)

1-2999 Ft kosárértékig:  990 Ft

3000-7999 Ft kosárértékig:  890 Ft

8000-14999 Ft kosárértékig:  490 Ft

15000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Sprinter futár (házhozszállítás)

1-2999 Ft kosárértékig:  1 100 Ft

3000-7999 Ft kosárértékig:  990 Ft

8000-14999 Ft kosárértékig:  660 Ft

15000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

MPL futár (házhozszállítás)

1-2999 Ft kosárértékig:  1 290 Ft

3000-7999 Ft kosárértékig:  1 160 Ft

8000-14999 Ft kosárértékig:  770 Ft

15000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Ok

Kockázat nélkül rendelhetsz! 100% pénzvisszafizetési garancia.

Szeretnél értesülni az akciókról, kedvezményekről és újdonságokról?

Iratkozz fel hírlevelünkre neved és email címed megadásával, és biztosan nem maradsz le semmiről.

Feliratkozom
UKKO Hungária Zrt. Minden jog fenntartva.
 |  2013-2021

Bezár