Gyakran ismétlődő kérdések

Ezen az oldalon a gyakran ismétlődő kérdéseket találod. Igyekeztünk összegyűjteni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témában, de ha mégsem találnád amit keresel, akkor nyugodtan írj nekünk az info[kukac]ukko.hu címre.

Összes
Fizetés
Szállítás
UKKO Garanciája
Vásárlás
Mennyi ideig küldhetem vissza a terméket?

Az ukko.hu webáruházban megvásárolt termékre a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül, 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre, DE a feltételek a két időszakban különböznek.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

Fontos! A megrendelt csomagod eredeti szállítási költségét csak a jogszabályban biztosított 14 napos elállási jog erejéig térítjük meg. 14 napon túl, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni. A csomagot normál küldeményként küldd, mert utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Hova küldhetem vissza a terméket?

A termékeket ide küldheted vissza:
UKKO Hungária Zrt. 2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál u. 5.

Fontos: mielőtt visszaküldenél valamit mindenképpen vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy bármikor az info[kukac]ukko.hu email címen.

Mik a pénzvisszafizetési garancia feltételei?
  • A garancia 14+16 napos, azaz minden az ukko.hu webáruházban megvásárolt termékre, a kézhezvételtől számítva, a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül, 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre.
  • A megrendelt csomagod eredeti szállítási költségét csak 14 napig térítjük meg. 14 napon túl, csak a termék vételárát áll módunkban visszafizetni.
  • A terméket eredeti csomagolásban, a számlával együtt küldd vissza.
  • Az eredeti mennyiség minimum 30%-át tartalmazza a megbontott csomagolás.
  • Több azonos terméket tartalmazó összeállítás esetén a bontott tasak az eredeti mennyiség minimum 30%-át kell, hogy tartalmazza, a többi tasaknak bontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A megrendelt csomag eredeti szállítási költségét 14 napig megtérítjük.
  • Az UKKO Hungária Zrt által biztosított +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni.
  • 14 napon túl, a +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, a megadott bankszámla számra, átutalással térítjük vissza a termék vásárláskori ellenértékét.
  • A +16 napos pénzvisszafizetésnél a visszaküldési és szállítási költséget nem térítjük meg.
  • A +16 napos pénzvisszafizetésnél a csomagot normál küldeményként küldd, mert utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

A garancia érvényesítéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy írj nekünk az info[kukac]ukko.hu email címre.

Van pénzvisszafizetési garancia?

Mi hiszünk a termékeinkben, ezért minden az ukko.hu webáruházban megvásárolt termékre a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül, 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre, DE a feltételek a két időszakban különböznek.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

A garancia érvényesítéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy írj nekünk az info[kukac]ukko.hu email címre.

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagomat?

Jelenleg 3 futárszolgálattal dolgozunk. Partnerünk a GLS futárszolgálat (házhozszállítás, csomagautomata, csomagpont), az MPL futárszolgálat (házhozszállítás, Postapont és csomagautomata hálózat) és a FOXPOST, akik dinamikusan bővülő csomagautomata hálózatot üzemeltetnek.

Ha futárcéget váltunk azt kommunikálni fogjuk.

Mi lesz a csomagommal, ha nem tudom átvenni a futártól a csomagot 2. kézbesítési kísérlete esetén?

A futárszolgálat központjába kerül, ahonnan visszaszállítják hozzánk. Mi ismét át tudjuk adni kiszállításra, ebben az esetben azonban a szállítási költségek ismételten felszámolásra kerülnek.

Mi történik, ha nem vagyok otthon amikor jön a futár?

A futár az 1. kézbesítést követő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést.

Kapok értesítést a kiszállításról?

A futárszolgálat e-mailben és a kézbesítés napján SMS-ben is küld értesítést a várható szállításról. Általában megjelölnek egy 2-3 órás időintervallumot is amikor a futár érkezése várható.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Utánvétes és bankkártyás fizetés esetén, a megrendelést követő munkanapon átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, akik házhozszállítás esetén általában másnap szállítják ki. Tehát a szállítási idő rendszerint két munkanap. Ünnepi időszakokban a szállítás hosszabb időt vehet igénybe a futárszolgálatok túlterheltsége miatt.

Amennyiben csomagpontra vagy csomagautomatába kérted, a szállítás valamivel több időt vehet igénybe, ilyenkor rendszerint 3-7 munkanap a szállítási idő.

Átutalás és PayPal fizetés esetén, a rendelés feldolgozását a rendelési összeg beérkezését követő munkanapon kezdjük el, és ekkor kerül átadásra a futárszolgálatnak.

Amikor átadtuk a csomagodat a futárnak, e-mailes értesítést küldünk Neked erről, a megadott címedre.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A webáruházban 7-féle szállítási/átvételi mód elérhető. Ezek közül, a megrendelőlapon kell választanod.

  • GLS csomagautomata
  • GLS futár (házhozszállítás)
  • GLS csomagpont
  • FOXPOST (csomagautomata)
  • Postapont
  • MPL futár (házhozszállítás)
  • MPL csomagpont

Házhozszállítás

Házhozszállítás esetén a futár az általad megadott címre fogja kiszállítani a csomagodat. Ez a szállítási mód általában gyorsabb, rendszerint 2-3 munkanap. A szállítás napján SMS értesítést kapsz a kiszállítás várható időpontjáról, illetve a futár rendszerint telefonon is felhív közvetlenül a kiszállítás előtt.

Ezt a kiszállítási módot akkor válaszd, ha olyan címet tudsz megadni (pl. otthon vagy munkahely), ahol napközben elérhető vagy, hogy átvehesd a csomagot. Ha nem tudod hol leszel napközben, válaszd inkább a csomagátvételi pontok egyikét, ahol a neked megfelelő időpontban veheted át a termékeidet.

Csomagpontok

Ha csomagátvételi ponton szeretnéd átvenni az UKKO termékeidet, akkor a Magyar Posta/MPL és a GLS által üzemeltetett postapontok (posták, benzinkutak, MediaMarkt és COOP üzletek, stb.) közül választhatsz.

A szállítás napján ezekben az esetekben is SMS értesítést kapsz.

Csomagautomaták

Ha csomagautomatában szeretnéd átvenni a csomagodat, akkor a GLS, FOXPOST és az MPL csomagautomaták közül választhatsz. Ez a csomagátvételnek talán a legrugalmasabb módja, hiszen a kültéren elhelyezett automaták esetében a nyitvatartási időhöz sem kell igazodni, 0-24 órában átvehető a csomag.

A futárszolgálat sms-ben értesítést küld, amiből kiderül, hogy mikortól veheted át a csomagot az automatából. Arra is figyelj, hogy meddig veheted át, mert a csomagautomaták esetében a megszokottnál rövidebb idő állhat rendelkezésedre (általában 3 nap).

Mennyibe kerül a szállítás?

Ha megrendelt termékek összértéke eléri vagy meghaladja a 15 000 Ft-ot, akkor a szállítás ingyenes, azaz ebben az esetben a szállítási díj: 0 Ft.

Kosárérték: GLS automata Foxpost MPL automata GLS futár MPL futár GLS csomagpont Postapont
1 - 14 999 Ft 990 Ft 990 Ft 1 290 Ft 1 590 Ft 1 990 Ft 1 490 Ft 1 490 Ft
15 000 Ft-tól Ingyenes Ingyenes Ingyenes Ingyenes Ingyenes Ingyenes Ingyenes

Amennyiben a fizetési módok közül az utánvétet választod, további 490 Ft utánvét díj kerül felszámolásra.

PayPal fizetéssel kapcsolatos információk

Lehetőséged van PayPal-lal is fizetni, ehhez megrendeléskor válaszd a "PayPal fizetés" opciót.

Ezt a lehetőséget csak akkor válaszd, ha rendelkezel PayPal fiókkal. Ebben az esetben átirányítunk a PayPal biztonságos felületére, ahol a PayPal-on megszokott módon kifizetheted a megrendelésedet. A PayPal-os fizetés esetén, csak az összeg jóváírása után tudjuk szállítani a csomagodat.

A PayPal fizetés díja: 0 Ft.

Átutalással szeretnék fizetni. Lehetséges?

Természetesen lehetőséged van előreutalással is fizetni. Megrendeléskor válaszd a "Közvetlen banki átutalás" opciót.

Ebben az esetben a megrendelésed teljes összegét (termékek összesen + szállítási díj) az UKKO Hungária Zrt. bankszámlaszámára (K&H Bank Zrt. 10403105-50526690-53901003) történő utalással tudod kifizetni.

Az előreutalás díja: 0 Ft.

Fontos! A banki átutalásos megrendeléseket később szállítjuk, mert a megrendelt termékeidet, csak az összeg jóváírása után tudjuk átadni a futárnak.

Amennyiben meggondolnád magad a megrendelés leadása után, és mégis inkább az utánvétes fizetést választanád, kérlek jelezd ezt a vevőszolgálatunk felé az info[kukac]ukko.hu email címen vagy a +36-20-941-1420 telefonszámon.

Csomagátvételkor is fizethetek a futárnak? Utánvétel információk.

Természetesen igen. Megrendeléskor válaszd a "Utánvétes fizetés" opciót.

Ebben az esetben a megrendelésed összértékét, a csomag átvételekor, a futárnak (vagy a Csomagponton) kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.

Az utánvétes fizetés díja: 490 Ft.

Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

Amennyiben bankkártyával szeretnél fizetni, megrendeléskor válaszd a "Bankkártyás fizetés" opciót.

Ha ezt választod, a megrendelőlapról átirányítunk az OTP SimplePay biztonságos felületére, ahol a szokásos módon, bankkártya adataid megadásával fizetheted ki a megrendelt termékeket. Ez a leggyorsabb fizetési mód, mivel az összeget azonnal megkapjuk, a rendelésedet azonnal összekészíthetjük a futárnak.

A bankkártyás fizetés díja: 0 Ft.

Elfogadott bankkártyák:

Mik a fizetési feltételek?

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák, melynek mértéke 27%. Ez alól kivételt képeznek a kiadványok, melyek ÁFA tartalma 5%.

A termékek mellett feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A mindenkori szállítási költség a kosár áttekintésekor és a megrendelés véglegesítése előtt is feltüntetésre kerül, valamint az ÁSZF-ben is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról. A vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, banki átutalásra és PayPal-os fizetésre is. Ezek költsége 0 Ft. Kérjük vedd figyelembe, hogy ha ezeket a fizetési módokat választod, a megrendelésedet csak az összeg beérkezése után fogjuk kiszállítani.

Lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is. Ebben az esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Az utánvét költsége 490,- Ft.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Az UKKO webáruházban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • Bankkártyás (SimplePay) fizetés - A bankkártyás fizetés díja: 0 Ft.
  • Utánvétel - Az utánvétes fizetés díja: 490 Ft.
  • Banki átutalás - Az előreutalás díja: 0 Ft.
  • PayPal - A PayPal fizetés díja: 0 Ft.
Honnan tudhatom, hogy a viszonteladónál található terméket valóban az UKKO Hungária Zrt. gyártja/forgalmazza?

Csomagolásaink egyediek és megegyeznek az UKKO Webáruházban található termékfotókkal. He ettől eltérő akkor az nem az UKKO Hungária Zrt. terméke.

Nem forgalmazunk nagykiszerelésű vagy csomagolás nélküli termékeket! Tehát ha valahol olyan terméket kínálnak amit egy nagyobb zsákból kimérve lehet megvásárolni az egészen biztosan NEM UKKO termék, akkor sem, ha az eladó azt állítja. Ezt tartsd észben, mert sajnos volt már példa hasonlóra!

Kaphatók a termékek a webáruházon kívül is?

Viszonteladóink aktuális listája a Boltkereső menüpontban található. A hozzád legközelebb eső viszonteladók listáját a vármegyére szűrve választhatod ki.

Hogyan tudom azonosítani, hogy valóban az UKKO Hungária Zrt. küldött nekem csomagot?

Egyedileg nyomtatott dobozokat: céges logóval láttuk el valamint a www.ukko.hu felirat található. Amennyiben nem ilyen a csomag, az nem tőlünk érkezett.

A doboz a megrendelt termékeken kívül minden esetben UKKO fejléces Áfás számlát tartalmaz.

Ez termékeink csomagolását pedig a www.ukko.hu oldalon lehet ellenőrizni.

Van-e pénzvisszafizetési garancia?

Mi hiszünk a termékeinkben, ezért a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül +16 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre, az alábbi feltételekkel:

  • A terméket az eredeti csomagolásban (simítózáras UKKO élelmiszeripari csomagolás) kell visszaküldeni.
  • Az eredeti mennyiség minimum 30%-át tartalmazza a megbontott csomag.
  • Több azonos terméket tartalmazó összeállítás esetén a bontott csomagnak az eredeti mennyiség minimum 30-át kell tartalmaznia, a többi csomagolásnak bontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A megrendelt csomag eredeti szállítási költségét 14 napig megtérítjük.
  • Az UKKO Hungária Zrt által biztosított +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni.
  • 14 napon túl, a +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, a megadott bankszámla számra, átutalással térítjük vissza a termék vásárláskori ellenértékét.
  • A visszaküldési és szállítási költséget nem térítjük meg.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

A garancia érvényesítéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy írj nekünk az info[kukac]ukko.hu email címre.

Meggondoltam magam, lemondhatom a rendelésemet?

Természetesen, bár nagyon sajnáljuk. Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre a megrendelés törléséről és töröljük is.

Véletlenül rossz terméket rendeltem. Mit tehetek?

Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre, vagy keress minket munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon a megrendelés módosításával kapcsolatban, és segítünk.

Ha már átvetted a csomagot és akkor derül ki a tévedés, akkor a jogszabály által biztosított 14 napos elállási joggal, vagy az UKKO Hungária Zrt. által biztosított 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciával élhetsz, és visszaküldheted a termket az alábbi feltételekkel:

  • A garancia 14+16 napos, azaz minden az ukko.hu webáruházban megvásárolt termékre, a kézhezvételtől számítva, a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül, 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre.
  • A megrendelt csomagod eredeti szállítási költségét csak 14 napig térítjük meg. 14 napon túl, csak a termék vételárát áll módunkban visszafizetni.
  • A terméket eredeti csomagolásban, a számlával együtt küldd vissza. Az eredeti mennyiség minimum 30%-át tartalmazza a megbontott csomagolás.
  • Több azonos terméket tartalmazó összeállítás esetén a bontott zacskó az eredeti mennyiség minimum 30%-át kell, hogy tartalmazza, a többi zacskónak bontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A megrendelt csomag eredeti szállítási költségét 14 napig megtérítjük.
  • Az UKKO Hungária Zrt által biztosított +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni.
  • 14 napon túl, a +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, a megadott bankszámla számra, átutalással térítjük vissza a termék vásárláskori ellenértékét.
  • A +16 napos pénzvisszafizetési garancia visszaküldési és szállítási költséget nem térítjük meg.
  • A +16 napos pénzvisszafizetési garancia esetén a csomagot normál küldeményként küldd, mert utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni. Ha a visszáruval minden rendben volt, a vételárat az általad megadott bankszámlaszámra fogjuk átutalni.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi a teendő?

A visszaigazoló e-mailt a rendszer automatikusan küldi az általad megadott adatok alapján. Legtöbbször elgépelt e-mail cím miatt nem érkezik meg a visszaigazolás, de az is gyakori, hogy az megadott email fiók megtelt. Ilyenkor küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu címre, vagy hívd az ügyfélszolgálatunkat a +36-20-941-1420 telefonszámon és már nézzük is, hogy beérkezett-e a megrendelésed.

Mikor kezditek el a megrendelésem feldolgozását?

Ez függ attól, hogy milyen fizetési módot választottál.

Utánvételes fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő napon átadjuk kiszállításra a megrendelt termékeket.

Előreutalás, Paypal vagy bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását, addig függő státuszban lesz a megrendelés.

Mi történik a megrendelésemet követően?

A beérkező megrendeléseket a beérkezést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra. Házhozszállítás esetén a rendelést követő 2. munkanapon kísérli meg először a futár a kézbesítést. Csomagautomatás, csomagpontos szállítás esetén a rendeléstől számított 3-4. munkanapon érkezik meg a kiválasztott csomagpontra ahonnan értesítést küldenek a beérkezésről.

Hogyan rendelhetek az UKKO Webáruházból?

A webáruházas megrendelés folyamatát folyamatosan igyekszünk leegyszerűsíteni, minél inkább felhasználóbaráttá tenni. Jelenleg néhány egyszerű lépésben megrendelheted kedvenc UKKO termékeidet:

  • Válaszd ki a terméket a listából (pl. a Megoldásteák közül), és kattints rá.
  • A kiválasztott terméket, vagy csomagajánlatot kosárba rakhatod a termékoldalak jobb oldalán található "Kosárba teszem" gomb megnyomásával.
  • Ezután megnézheted a kosarad tartalmát, ahol láthatod a termékeid összárát. Ugyanitt lehetőséged van a kuponbeváltásra is, ha rendelkezel ilyennel. Ha minden rendben van, kattints a "Megrendelőlap" gombra.
  • A megrendelőlap biztonságos felületén bekérjük tőled a kapcsolattartáshoz, szállításhoz, számlázáshoz szükséges adatokat. Választhatod a házhozszállítást és a csomagpontos átvételt is és itt tudod bejelölni a fizetési módot is.
  • Itt is figyelj arra hogy mit választasz, mert pl. az utánvétes fizetésnek kezelési költsége van. Bővebben a fizetési módokról itt.
  • Ezután egyszerűen csak kattints a "Megrendelés" gombra és máris megkapjuk a megrendelésedet, amiről néhány percen belül egy visszaigazoló levelet is fogsz kapni a megadott email címedre.

Ha az átutalást választottad, akkor ezután még át kell utalnod a bankszámládról a rendelésed végösszegét az UKKO Hungária Zrt. K&H Bank Zrt. 10403105-50526690-53901003 számlaszámára, mert a rendelésed feldolgozását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni.

Bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan átirányít az OTP Bank SimplePay felületére, ahol bankkártya adataid megadása után tudod kifizetni a megrendelésedet. Ebben az esetben is, csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni a rendelésed feldolgozását.

Hogyan vásárolhatok UKKO Teákat?

Termékeinket 4 módon vásárolhatod meg:

  1. Online megrendeléssel az UKKO Webáruházból.
    Az online megrendelés részletes leírását itt találod.
  2. Telefonos rendeléssel
    A termékeinket már telefonon is megrendelheted. Rendelésfelvétel: +36 30/358 3236
  3. Személyes átvétellel
    Ha számodra megoldható, akkor telephelyünkön személyesen is megveheted a termékeinket, a következő címen, hétköznapokon 8:00 és 16:00 között: 2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál u. 5.
  4. Viszonteladóinknál személyesen
    Az UKKO Termékeket személyesen is megvásárolhatod hozzád legközelebb eső viszonteladónknál. Viszonteladóink listáját itt találod.