Ezen az oldalon a vásárlással kapcsolatos tudnivalókat találod. Igyekeztünk összegyűjteni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témában, de ha mégsem találnád amit keresel, akkor nyugodtan írj nekünk az info[kukac]ukko.hu címre.
Termékeinket 4 módon vásárolhatod meg:
A webáruházas megrendelés folyamatát folyamatosan igyekszünk leegyszerűsíteni, minél inkább felhasználóbaráttá tenni. Jelenleg néhány egyszerű lépésben megrendelheted kedvenc UKKO termékeidet:
Ha az átutalást választottad, akkor ezután még át kell utalnod a bankszámládról a rendelésed végösszegét az UKKO Hungária Zrt. K&H Bank Zrt. 10403105-50526690-53901003 számlaszámára, mert a rendelésed feldolgozását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni.
Bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan átirányít az OTP Bank SimplePay felületére, ahol bankkártya adataid megadása után tudod kifizetni a megrendelésedet. Ebben az esetben is, csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni a rendelésed feldolgozását.
A beérkező megrendeléseket a beérkezést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra. Házhozszállítás esetén a rendelést követő 2. munkanapon kísérli meg először a futár a kézbesítést. Pick Pack pontos szállítás esetén a rendeléstől számított 3-4. munkanapon érkezik meg a kiválasztott csomagpontra ahonnan értesítést küldenek a beérkezésről.
Ez függ attól, hogy milyen fizetési módot választottál.
Utánvételes fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő napon átadjuk kiszállításra a megrendelt termékeket.
Előreutalás, Paypal vagy bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását, addig függő státuszban lesz a megrendelés.
A visszaigazoló e-mailt a rendszer automatikusan küldi az általad megadott adatok alapján. Legtöbbször elgépelt e-mail cím miatt nem érkezik meg a visszaigazolás, de az is gyakori, hogy az megadott email fiók megtelt. Ilyenkor küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu címre, vagy hívd az ügyfélszolgálatunkat a +36-20-941-1420 telefonszámon és már nézzük is, hogy beérkezett-e a megrendelésed.
Az info[kukac]ukko.hu e-mail címre kérünk egy e-mailt és mi gondoskodunk a termék cseréjéről. Ilyen esetben a csere költségét számoljuk fel. Ennek aktuális mértékéről a fenti e-mail címen vagy a vevőszolgálat telefonszámán (+36-20-941-1420) adnak felvilágosítást.
Természetesen, bár nagyon sajnáljuk. Küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre a megrendelés törléséről és töröljük is.
Mi hiszünk a termékünkben, így amennyiben Te nem vagy elégedett küldd vissza a terméket a címünkre (2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál u. 5.) és mi visszautaljuk számodra a teljes vételárat. Hogyan? 30 napod van a kézhezvételtől arra, hogy visszaküld a terméket, de figyelj, mert vannak szabályok:
A dobozokat fehér színű egyedileg nyomtatott csomagolószalaggal zárjuk le, a fehér csomagolószalag színes nyomattal van ellátva amin: céges logó és UKKO Tea a folyékony egészség felirat valamint a www.ukko.hu felirat található. Amennyiben nem így van lezárva a csomag, az nem tőlünk érkezett.
A doboz a megrendelt termékeken kívül minden esetben UKKO fejléces Áfás számlát tartalmaz, valamint UKKO logós színes tájékoztató kiadványt.
Ez termékeink standard csomagolása, termékeink csomagolását pedig a www.ukko.hu oldalon lehet ellenőrizni.
Viszonteladóink aktuális listája a Viszonteladóink menüpontban található. A hozzád legközelebb eső teaboltok listáját a településre szűrve választhatod ki.
Csomagolásaink egyediek és megegyeznek az UKKO Webáruházban található termékfotókkal. He ettől eltérő akkor az nem az UKKO Hungária Zrt. terméke.
Fontos kiegészítés: A fenti kijelentéshez hozzátartozik, hogy 2019 év elején csamgolást váltottunk, de viszonteladóink polcain még megtalálhatóak a korábbi csomagolásban kiszerelt termékek is. Ezek minősége, a szavatossági idő lejártáig megegyezik a webáruházban kapható termékek minőségével.
Nem forgalmazunk nagykiszerelésű vagy csomagolás nélküli termékeket! Tehát ha valahol olyan terméket kínálnak amit egy nagyobb zsákból kimérve lehet megvásárolni az egészen biztosan NEM UKKO termék, akkor sem, ha az eladó azt állítja. Ezt tartsd észben, mert sajnos volt már példa hasonlóra!
Minél nagyobb kosárértékkel vásárolsz,
annál nagyobb kedvezményt adunk a szállítási díjból!
3500 Ft-tól 10%, 10000 Ft-tól 50%, 15000 Ft-tól 100% a kedvezmény mértéke.
Kosárérték:
1-3499 Ft
3500-9999 Ft
10000-14999 Ft
15000 Ft-tól
Foxpost (csomagautomata)
1-3499 Ft kosárértékig: 950 Ft
3500-9999 Ft kosárértékig: 850 Ft
10000-14999 Ft kosárértékig: 470 Ft
15000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Pick Pack Pont (csomagátvételi pont)
1-3499 Ft kosárértékig: 1 190 Ft
3500-9999 Ft kosárértékig: 1 070 Ft
10000-14999 Ft kosárértékig: 590 Ft
15000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Postapont (posta/csomagautomata/MOL/stb.)
1-3499 Ft kosárértékig: 1 190 Ft
3500-9999 Ft kosárértékig: 1 070 Ft
10000-14999 Ft kosárértékig: 590 Ft
15000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Sprinter futár (házhozszállítás)
1-3499 Ft kosárértékig: 1 290 Ft
3500-9999 Ft kosárértékig: 1 160 Ft
10000-14999 Ft kosárértékig: 640 Ft
15000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
MPL futár (házhozszállítás)
1-3499 Ft kosárértékig: 1 590 Ft
3500-9999 Ft kosárértékig: 1 430 Ft
10000-14999 Ft kosárértékig: 790 Ft
15000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Kockázat nélkül rendelhetsz! 100% pénzvisszafizetési garancia.
Iratkozz fel hírlevelünkre neved és email címed megadásával, és biztosan nem maradsz le semmiről.