Ezen az oldalon a vásárlással kapcsolatos tudnivalókat találod. Igyekeztünk összegyűjteni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témában, de ha mégsem találnád amit keresel, akkor nyugodtan írj nekünk az info[kukac]ukko.hu címre.
Termékeinket 4 módon vásárolhatod meg:
A webáruházas megrendelés folyamatát folyamatosan igyekszünk leegyszerűsíteni, minél inkább felhasználóbaráttá tenni. Jelenleg néhány egyszerű lépésben megrendelheted kedvenc UKKO termékeidet:
Ha az átutalást választottad, akkor ezután még át kell utalnod a bankszámládról a rendelésed végösszegét az UKKO Hungária Zrt. K&H Bank Zrt. 10403105-50526690-53901003 számlaszámára, mert a rendelésed feldolgozását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni.
Bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan átirányít az OTP Bank SimplePay felületére, ahol bankkártya adataid megadása után tudod kifizetni a megrendelésedet. Ebben az esetben is, csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni a rendelésed feldolgozását.
A beérkező megrendeléseket a beérkezést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra. Házhozszállítás esetén a rendelést követő 2. munkanapon kísérli meg először a futár a kézbesítést. Pick Pack pontos szállítás esetén a rendeléstől számított 3-4. munkanapon érkezik meg a kiválasztott csomagpontra ahonnan értesítést küldenek a beérkezésről.
Ez függ attól, hogy milyen fizetési módot választottál.
Utánvételes fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő napon átadjuk kiszállításra a megrendelt termékeket.
Előreutalás, Paypal vagy bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását, addig függő státuszban lesz a megrendelés.
A visszaigazoló e-mailt a rendszer automatikusan küldi az általad megadott adatok alapján. Legtöbbször elgépelt e-mail cím miatt nem érkezik meg a visszaigazolás, de az is gyakori, hogy az megadott email fiók megtelt. Ilyenkor küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu címre, vagy hívd az ügyfélszolgálatunkat a +36-20-941-1420 telefonszámon és már nézzük is, hogy beérkezett-e a megrendelésed.
Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre, vagy keress minket munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon a megrendelés módosításával kapcsolatban, és segítünk.
Ha már átvetted a csomagot és akkor derül ki a tévedés, akkor a jogszabály által biztosított 14 napos elállási joggal, vagy az UKKO Hungária Zrt. által biztosított 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciával élhetsz, és visszaküldheted a termket az alábbi feltételekkel:
Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.
Természetesen, bár nagyon sajnáljuk. Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre a megrendelés törléséről és töröljük is.
Mi hiszünk a termékeinkben, ezért a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül +16 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre, az alábbi feltételekkel:
Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.
A garancia érvényesítéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy írj nekünk az info[kukac]ukko.hu email címre.
A dobozokat fehér színű egyedileg nyomtatott csomagolószalaggal zárjuk le, a fehér csomagolószalag színes nyomattal van ellátva amin: céges logó és UKKO Tea a folyékony egészség felirat valamint a www.ukko.hu felirat található. Amennyiben nem így van lezárva a csomag, az nem tőlünk érkezett.
A doboz a megrendelt termékeken kívül minden esetben UKKO fejléces Áfás számlát tartalmaz, valamint UKKO logós színes tájékoztató kiadványt.
Ez termékeink standard csomagolása, termékeink csomagolását pedig a www.ukko.hu oldalon lehet ellenőrizni.
Viszonteladóink aktuális listája a Viszonteladóink menüpontban található. A hozzád legközelebb eső teaboltok listáját a településre szűrve választhatod ki.
Csomagolásaink egyediek és megegyeznek az UKKO Webáruházban található termékfotókkal. He ettől eltérő akkor az nem az UKKO Hungária Zrt. terméke.
Fontos kiegészítés: A fenti kijelentéshez hozzátartozik, hogy 2019 év elején csamgolást váltottunk, de viszonteladóink polcain még megtalálhatóak a korábbi csomagolásban kiszerelt termékek is. Ezek minősége, a szavatossági idő lejártáig megegyezik a webáruházban kapható termékek minőségével.
Nem forgalmazunk nagykiszerelésű vagy csomagolás nélküli termékeket! Tehát ha valahol olyan terméket kínálnak amit egy nagyobb zsákból kimérve lehet megvásárolni az egészen biztosan NEM UKKO termék, akkor sem, ha az eladó azt állítja. Ezt tartsd észben, mert sajnos volt már példa hasonlóra!
Minél nagyobb kosárértékkel vásárolsz, annál nagyobb kedvezményt adunk a szállítási díjból!
Kosárérték:
1 - 4 999 Ft
5 000 - 9 999 Ft
10 000 Ft-tól
Foxpost (csomagautomata)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 950 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 850 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Pick Pack Pont (csomagátvételi pont)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 190 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 070 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Postapont (posta/MOL/stb.)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 390 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 250 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
MPL automata (csomagautomata)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 190 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 070 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Sprinter futár (házhozszállítás)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 290 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 160 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
MPL futár (házhozszállítás)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 790 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 610 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Kockázat nélkül rendelhetsz! 100% pénzvisszafizetési garancia.
Iratkozz fel hírlevelünkre neved és email címed megadásával, és biztosan nem maradsz le semmiről.