Ingyenesen letölthető Reflux E-book, hírlevél feliratkozóknak!

Köszönjük! Most már letöltheted az e-bookot! 😊

Köszönjük! Most már letöltheted az e-bookot! 😊

Ha szeretnéd letölteni az e-bookot, iratkozz fel az UKKO hírlevélre, így biztosan nem maradsz le semmiről!

Hozzájárulok adataim Adatvédelmi tájékoztatóban rögzített módon történő kezeléséhez.

Nem fogadtad el az adatvédelmi nyilatkozatot!

Rendelésfelvétel: +36-30-358-3236 | Ügyfélszolgálat: +36-20-941-1420

sikeresen kosárba helyezve!

Kosárban: termék ( Ft)

Bezárás    Tovább a kosárhoz
A kosár sikeresen kiürítve!
Bezárás
Hibás e-mail cím vagy jelszó!
Bezárás
Sikeres bejelentkezés!
Adatai kitöltésre kerültek!
Bezárás

Segíthetünk? Vásárlás

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Ezen az oldalon a vásárlással kapcsolatos tudnivalókat találod. Igyekeztünk összegyűjteni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a témában, de ha mégsem találnád amit keresel, akkor nyugodtan írj nekünk az info[kukac]ukko.hu címre.

Hogyan vásárolhatok UKKO Teákat?

Termékeinket 4 módon vásárolhatod meg:

  1. Online megrendeléssel az UKKO Webáruházból.
    Az online megrendelés részletes leírását itt találod.
  2. Telefonos rendeléssel
    A termékeinket már telefonon is megrendelheted. Rendelésfelvétel: +36 30/358 3236
  3. Személyes átvétellel
    Ha számodra megoldható, akkor telephelyünkön személyesen is megveheted a termékeinket, a következő címen, hétköznapokon 8:00 és 16:00 között: 2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál u. 5.
  4. Viszonteladóinknál személyesen
    Az UKKO Termékeket személyesen is megvásárolhatod hozzád legközelebb eső viszonteladónknál. Viszonteladóink listáját itt találod.
 
Hogyan rendelhetek az UKKO Webáruházból?

A webáruházas megrendelés folyamatát folyamatosan igyekszünk leegyszerűsíteni, minél inkább felhasználóbaráttá tenni. Jelenleg néhány egyszerű lépésben megrendelheted kedvenc UKKO termékeidet:

  • Válaszd ki a terméket a listából (pl. a Gyógynövény teakeverékek közül), és kattints rá.
  • A kiválasztott terméket, vagy csomagajánlatot kosárba rakhatod a termékoldalak jobb oldalán található "Kosárba rakom" gomb megnyomásával. De légy résen, mert a termékeink többségénél többféle csomagajánlat közül választhatsz és egyes csomagok jóval gazdaságosabbak mint mások.
  • Ezután megnézheted a kosarad tartalmát, ahol láthatod a termékeid összárát, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ugyanitt lehetőséged van a kuponbeváltásra is, ha rendelkezel ilyennel. Ha minden rendben van, kattints a "Tovább a megrendelőlapra" gombra.
  • A megrendelőlap biztonságos felületén bekérjük tőled a kapcsolattartáshoz, szállításhoz, számlázáshoz szükséges adatokat. Választhatod a házhozszállítást és a csomagpontos átvételt is.
  • Ha minden adatot megadtál fizetési módot kell választanod. Itt is figyelj arra hogy mit választasz, mert pl. az utánvétes fizetésnek kezelési költsége van. Bővebben a fizetési módokról itt.
  • Ezután egyszerűen csak kattints a "Megrendelem" gombra és máris megkapjuk a megrendelésedet, amiről néhány percen belül egy visszaigazoló levelet is fogsz kapni a megadott email címedre.

Ha az átutalást választottad, akkor ezután még át kell utalnod a bankszámládról a rendelésed végösszegét az UKKO Hungária Zrt. K&H Bank Zrt. 10403105-50526690-53901003 számlaszámára, mert a rendelésed feldolgozását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni.

Bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan átirányít az OTP Bank SimplePay felületére, ahol bankkártya adataid megadása után tudod kifizetni a megrendelésedet. Ebben az esetben is, csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni a rendelésed feldolgozását.

 
Mi történik a megrendelésemet követően?

A beérkező megrendeléseket a beérkezést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra. Házhozszállítás esetén a rendelést követő 2. munkanapon kísérli meg először a futár a kézbesítést. Pick Pack pontos szállítás esetén a rendeléstől számított 3-4. munkanapon érkezik meg a kiválasztott csomagpontra ahonnan értesítést küldenek a beérkezésről.

 
Mikor kezditek el a megrendelésem feldolgozását?

Ez függ attól, hogy milyen fizetési módot választottál.

Utánvételes fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő napon átadjuk kiszállításra a megrendelt termékeket.

Előreutalás, Paypal vagy bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását, addig függő státuszban lesz a megrendelés.

 
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi a teendő?

A visszaigazoló e-mailt a rendszer automatikusan küldi az általad megadott adatok alapján. Legtöbbször elgépelt e-mail cím miatt nem érkezik meg a visszaigazolás, de az is gyakori, hogy az megadott email fiók megtelt. Ilyenkor küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu címre, vagy hívd az ügyfélszolgálatunkat a +36-20-941-1420 telefonszámon és már nézzük is, hogy beérkezett-e a megrendelésed.

 
Véletlenül rossz terméket rendeltem. Mit tehetek?

Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre, vagy keress minket munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon a megrendelés módosításával kapcsolatban, és segítünk.

Ha már átvetted a csomagot és akkor derül ki a tévedés, akkor a jogszabály által biztosított 14 napos elállási joggal, vagy az UKKO Hungária Zrt. által biztosított 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciával élhetsz, és visszaküldheted a termket az alábbi feltételekkel:

  • A garancia 14+16 napos, azaz minden az ukko.hu webáruházban megvásárolt termékre, a kézhezvételtől számítva, a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül, 16 napos napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre.
  • A megrendelt csomagod eredeti szállítási költségét csak 14 napig térítjük meg. 14 napon túl, csak a termék vételárát áll módunkban visszafizetni.
  • A terméket eredeti csomagolásban, a számlával együtt küldd vissza. Az eredeti mennyiség minimum 30%-át tartalmazza a megbontott csomagolás.
  • Több azonos terméket tartalmazó összeállítás esetén a bontott zacskó az eredeti mennyiség minimum 30%-át kell, hogy tartalmazza, a többi zacskónak bontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A megrendelt csomag eredeti szállítási költségét 14 napig megtérítjük.
  • Az UKKO Hungária Zrt által biztosított +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni.
  • 14 napon túl, a +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, a megadott bankszámla számra, átutalással térítjük vissza a termék vásárláskori ellenértékét.
  • A visszaküldési és szállítási költséget nem térítjük meg.
  • A csomagot normál küldeményként küldd, mert utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni. Ha a visszáruval minden rendben volt, a vételárat az általad megadott bankszámlaszámra fogjuk átutalni.

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

 
Meggondoltam magam, lemondhatom a rendelésemet?

Természetesen, bár nagyon sajnáljuk. Ha még nem szállítottuk ki a csomagot, küldj egy e-mailt az info[kukac]ukko.hu e-mail címre a megrendelés törléséről és töröljük is.

 
Van-e pénzvisszafizetési garancia?

Mi hiszünk a termékeinkben, ezért a jogszabály által biztosított 14 napos elállási jogon felül +16 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így a termékek visszaküldésére összesen 30 nap áll rendelkezésre, az alábbi feltételekkel:

  • A terméket az eredeti csomagolásban (simítózáras UKKO élelmiszeripari csomagolás) kell visszaküldeni.
  • Az eredeti mennyiség minimum 30%-át tartalmazza a megbontott csomag.
  • Több azonos terméket tartalmazó összeállítás esetén a bontott csomagnak az eredeti mennyiség minimum 30-át kell tartalmaznia, a többi csomagolásnak bontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A megrendelt csomag eredeti szállítási költségét 14 napig megtérítjük.
  • Az UKKO Hungária Zrt által biztosított +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, csak a termék vételárát áll módunkban visszautalni.
  • 14 napon túl, a +16 napos pénzvisszafizetési garancia alkalmazása esetén, a megadott bankszámla számra, átutalással térítjük vissza a termék vásárláskori ellenértékét.
  • A visszaküldési és szállítási költséget nem térítjük meg.
     

Az elállással és a pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos részletes információkat az ÁSZF-ben és az Elállási nyilatkozatban találod.

A garancia érvényesítéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 08-16 óra között a +36-20-941-1420 telefonszámon, vagy írj nekünk az info[kukac]ukko.hu email címre.

 
Hogyan tudom azonosítani, hogy valóban az UKKO Hunágária Zrt. küldött nekem csomagot?

A dobozokat fehér színű egyedileg nyomtatott csomagolószalaggal zárjuk le, a fehér csomagolószalag színes nyomattal van ellátva amin: céges logó és UKKO Tea a folyékony egészség felirat valamint a www.ukko.hu felirat található. Amennyiben nem így van lezárva a csomag, az nem tőlünk érkezett.

A doboz a megrendelt termékeken kívül minden esetben UKKO fejléces Áfás számlát tartalmaz, valamint UKKO logós színes tájékoztató kiadványt.

Ez termékeink standard csomagolása, termékeink csomagolását pedig a www.ukko.hu oldalon lehet ellenőrizni.

 
Kaphatók a termékek a webáruházon kívül is?

Viszonteladóink aktuális listája a Viszonteladóink menüpontban található. A hozzád legközelebb eső teaboltok listáját a településre szűrve választhatod ki.

 
Honnan tudhatom, hogy a viszonteladónál található terméket valóban az UKKO Hungária Zrt. gyártja/forgalmazza?

Csomagolásaink egyediek és megegyeznek az UKKO Webáruházban található termékfotókkal. He ettől eltérő akkor az nem az UKKO Hungária Zrt. terméke.

Fontos kiegészítés: A fenti kijelentéshez hozzátartozik, hogy 2019 év elején csamgolást váltottunk, de viszonteladóink polcain még megtalálhatóak a korábbi csomagolásban kiszerelt termékek is. Ezek minősége, a szavatossági idő lejártáig megegyezik a webáruházban kapható termékek minőségével.

Nem forgalmazunk nagykiszerelésű vagy csomagolás nélküli termékeket! Tehát ha valahol olyan terméket kínálnak amit egy nagyobb zsákból kimérve lehet megvásárolni az egészen biztosan NEM UKKO termék, akkor sem, ha az eladó azt állítja. Ezt tartsd észben, mert sajnos volt már példa hasonlóra!

 

Szállítási díjaink

Minél nagyobb kosárértékkel vásárolsz, annál nagyobb kedvezményt adunk a szállítási díjból!

Kosárérték:

1 - 4 999 Ft

5 000 - 9 999 Ft

10 000 Ft-tól

Foxpost (csomagautomata)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  950 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  850 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Pick Pack Pont (csomagátvételi pont)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  1 190 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  1 070 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Postapont (posta/MOL/stb.)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  1 390 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  1 250 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

MPL automata (csomagautomata)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  1 190 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  1 070 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Sprinter futár (házhozszállítás)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  1 290 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  1 160 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

MPL futár (házhozszállítás)

1 - 4 999 Ft kosárértékig:  1 790 Ft

5 000 - 9 999 Ft kosárértékig:  1 610 Ft

10 000 Ft kosárértéktől:  Ingyenes

Ok

Kockázat nélkül rendelhetsz! 100% pénzvisszafizetési garancia.

Szeretnél értesülni az akciókról, kedvezményekről és újdonságokról?

Iratkozz fel hírlevelünkre neved és email címed megadásával, és biztosan nem maradsz le semmiről.

Feliratkozom
UKKO Hungária Zrt. Minden jog fenntartva.
 |  2013-2024

Bezár